DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI GORJ

PREZENTARE
CONDUCEREA
PROTECTIA COPILULUI
ASISTANTA SOCIALA
R.O.F.
INFORMATII PUBLICE
LEGISLATIE
 
INFORMATII UTILE
COMUNICATE PRESA
ANUNTURI
DECLARATII DE AVERE
DECLARATII DE INTERESE
ACHIZITII

            

Link-uri utile

Consiliul Judetean Gorj

A.N.P.D.C. Bucuresti

A.N.P.H. Bucuresti

O.R.A. Bucuresti

 

 

 

 

 

   INFORMATII  UTILE

                                    

Informatii utile copii

      

   Acte necesare pentru dosarul de incadrare in grad de handicap al copilului

 -   adeverinta medicala - medic specialist - Policlinica Tg-Jiu(carnete de evaluare medicala;bilete de iesire din spital; alte acte medicale care sa certifice afectiunea)
 -   ancheta sociala - Primarie;
 -   copie buletin identitate - Parinti;
 -   copie certificat de nastere - Copil:
 -   copie buletin de identitate -Copil;
 -   vechiul certificat de handicap;
 -   cerere de alocatie + declaratie-I.S.T.P.H.(str. Bradului)
 -   cupon alocatie

 -   adeverinta scolara (primeste/nu primeste alocatie)
 -   fisa medicala sintetica - medic de familie(descarca formular);
 -   traseu educational - invatator/diriginte (descarca formular);
 -   dispozitie curatela/tutela;hotarare plasament (dupa caz);
 -   dosar

**Prezenta minorului la sediul D.G.A.S.P.C. Gorj ,camera 15, str. Ec. Teodoroiu, Nr.365 bis (Exceptie fac cazurile nedeplasabile);
- Depunerea dosarului se face cu cel putin 30 de zileinaintea expirarii certificatului de handicap;
 

DOCUMENTE NECESARE PENTRU ADMITEREA IN CENTRUL DE RECUPERARE PENTRU COPILUL CU HANDICAP TG-JIU

1,Certificat de naştere minor/minora-copie

2.Carte de identitate minor/minora (daca este cazul) -copie B.I./C.I. părinţi/ reprezentanţi legali -copie

4.Certificat de căsătorie (daca este cazul) părinţi/ reprezentanţi legali-copie

5.Hotarare divorţ si/sau incredintare minor (daca este cazul) - copie

6.Certificat de incadrare/hotarare in grad de handicap si certificat de orientare scolara-copie(daca este cazul)

7.Planul de recuperare-copie

8.Documente medicale care atesta diagnosticul -copie j

9.Ancheta psihosociala realizata de către primaria de la domiciliu-copie

10.Adeverinţa medicala de la medicul de familie ca minorul/minora nu se afla in evidenta cu boli infecto-contagioase si poate frecventa colectivitatile

11 .Fisa psihologica-copie

12.Hotarare/sentinta masura speciala(daca este cazul) - copie

 

 

 

 GHID PRACTIC pentru monitorizarea copiilor exploatati si la risc de exploatare prin munca detalii

 

 BUNE PRACTICI IN PREVENIREA SI COMBATEREA EXPLOATARII COPIILOR PRIN MUNCA detalii

 

Documente necesare soluționării cererii de evaluare a adoptatorului sau a familiei adoptatoare în vederea eliberării atestatului de persoană/familie aptă să adopte în cadrul procedurii adopției interne,
(conform Anexei nr. 1 la H.G. nr. 579/2016):

 

a)     Cerere de evaluare în vederea eliberării atestatului de persoană/familie aptă să adopte (descarcă formular);
b)    copie de pe buletinul/cartea de identitate, permisul de ședere pe termen lung sau, după caz, cartea de rezidență permanentă;
c)     declarație autentică pe propria răspundere cu privire la locuirea efectivă și continuă pe teritoriul României în ultimele 6 luni anterioare depunerii cererii de evaluare, neexistând absențe temporare care cumulat să depășească 3 luni;
d)    copie de pe certificatul de naștere;
e)     copie de pe certificatul de căsătorie sau hotărârea de divorț/certificatul de divorț, dacă este cazul;
f)      copie de pe titlul de proprietate sau alt document care să ateste dreptul de folosință a locuinței;
g)     certificatul de cazier judiciar;
h)    adeverințe de venit sau alte documente care atestă veniturile solicitantului/solicitanților;
i)  certificat/adeverință medical/medicală eliberat/eliberată de medicul de familie privind starea de sănătate și eventualele boli cronice, însoțit/însoțită de rezultatul evaluării psihiatrice;
j)   declarația soțului care nu se asociază la cererea de adopție, cu indicarea expresă a motivelor neasocierii;
k)    declarație autentică pe propria răspundere din care sa rezulte că solicitantul/solicitanții nu este/sunt decăzut/decăzuți din drepturile părintești, precum și referitor la faptul că nu are/au copil/copii în sistemul de protecție specială;
l)       certificatul de cazier judiciar al persoanelor cu care locuiește solicitantul;
m)  certificat/adeverință medicală eliberat/eliberată de medicul de familie privind starea de sănătate a celorlalte persoane cu care locuiește solicitantul, cu menționarea eventualelor boli cronice, însoțit/însoțită de rezultatul evaluării psihiatrice.

   

 


    

Acte necesare pentru atestare in functia de asistent maternal:

 

 -   cerere motivata si un curriculum vitae;

 -   copii xerox dupa certificatele de nastere si casatorie;

 -   o scurta prezentare a persoanelor cu care locuieste( nume, varsta, grad de rudenie);

 -   adeverinte medicale pentru  toti membrii familiei eliberate de medicul de familie;     

 -   caziere judiciare pentru solicitant si pentru persoanele cu care locuieste;

 -   copie dupa titlul de proprietate al casei sau al apartamentului sau contractul de inchiriere sau

declaratia autentificata a titularului dreptului de proprietate prin care recunoaste solicitantului dreptul de folosinta asupra spatiului in scopul tip angajare ;

 -   declaratia celorlalte  persoane din familie ca sunt de acord cu aceasta;

 -   ancheta sociala de la Primarie;

 -   copii dupa B.I.;                    

 -   fisa    medicala.

 -   adeverinte de venit

 -   copie dupa actul de studiu

 -   copie dupa cartea de munca

 Acte  necesare  pentru  dosarul de instituire a masurii de protectie  plasament :

 

 Solicitarea  dumneavoastra  pentru  plasamentul  copilului

 Solicitarea  copilului  , in  cazul  in  care a  implinit  10  ani , pentru  plasament

 Acordul  parintilor  cu  privire la  plasamentul  copilului

 Adeverinte  de  venit  , cupon  de  pensie  ale  membrilor  familiei  care  a  solicitat  plasamentul

 Adeverinte  medicale  pentru  membrii  familiei  care au  solicitat  plasamentul si  adeverinta  medicala  pentru  copil  care  sa  contina  si  vaccinurile

 Copii  dupa  actele  civile  BI, CI , certificate  de  nastere  , certificat  de  casatorie  , certificat  de  deces , hotarire  de  divort t daca  este  cazul   ale  membrilor  familiei  care  au  solicitat  plasamentul  , in  cazul  in  care  s-a  schimbat  situatia  familiala 

 Copii  acte  civile  pentru  parinti   BI, CI , certificate  de  nastere  , certificat  de  casatorie  , certificat  de  deces , hotarare  de  divort t daca  este  cazul  

 Adeverinta  de  elev 

Acte  primarie :

  •        Evaluare  initiala

  •        Fisa  de  monitorizare pe  termen  de  3  luni

  •        Raport  de  implementare  a  Planului  de  Serviciu

  •        Ancheta  psihosociala

  •        Plan  de  Serviciu

  •        Raport   referire  caz

 

Informatii utile adullti

 

 ACTELE  NECESARE PENTRU ADMITEREA  INTR-UN CENTRU DE INGRIJIRE SI ASISTENTA detalii

 

 CERERE de evaluare complexa in vederea incadrarii in grad de handicap detalii

 

 ACTE  ROVINIETE detalii

 

 ACTELE NECESARE PENTRU OBTINEREA CERTIFICATULUI DE INCADRARE INTR-O  CATEGORIE DE PERSOANE CU HANDICAP CARE  NECESITA PROTECTIE SPECIALA detalii

 

 Documente utile necesare pentru obtinerea adeverintei, referitoare la acordul platii dobinzii detalii

 

DOCUMENTELE NECESARE PENTRU ACORDAREA INDEMNIZATIEI LUNARE  SI A BUGETULUI PERSONAL COMPLEMENTAR PERSOANELOR CU HANDICAP detalii

 

ACTELE NECESARE PENTRU ADMITEREA iNTR-UN CENTRU DE INGRIJIRE SI ASISTENTA detalii

 

PROCEDURA DE AUTORIZARE CA UNITATE PROTEJATA detalii

 

 

 

 

 

     

Telefonul copilului

0253-983

 

CONTACT

   Strada Siretului  nr. 24       Localitatea Targu Jiu,

Judetul      Gorj

Tel. 0253-212518

       0253-223693

Fax 0253-218011

e-mail: dgaspc_gorj@yahoo.com